Frequently Asked Questions

Heb je een vraag over de levering of werking van het product? Kijk dan eerst even in de FAQ hieronder!

Is de software van office-verkooppunt.nl Legaal?

Al onze licentiecodes zijn legaal en voldoen aan de Europese wetgeving

Hoe installeer ik mijn Office product?

Na de bestelling krijgt u automatisch binnen 5 minuten een licentiecode en installatiehandleiding via de mail geleverd. Heeft u geen mail ontvangen controleer dan uw ongewenste mailbox. Het installeren van Office 2016 gaat altijd rechtstreeks bij Microsoft via link : https://setup.office.com/

Ik wil na een recovery van mijn computer Office opnieuw installeren. Hoe werkt dat?

Als u Microsoft Office later opnieuw moet installeren, hoeft u alleen maar naar http://www.office.com/myaccount te gaan —- meld u aan bij uw Microsoft-account — klik op de knop “Installeren” om te downloaden en te installeren.

Ik krijg een foutmelding bij het activeren van Office

Heeft u problemen met het activeren van de licentiecode nadat u de programma’s heeft gedownload?

Bij de activering van het product kunt u kiezen tussen Activeren via internet of Telefonische activering. Kies voor telefonische activering. Geef aan dat office op 0 PC’s geïnstalleerd is. Volg daarna de instructies om Office te activeren op de uw PC.

Ik heb nog geen licentiecode per mail ontvangen

Waarschijnlijk is de licentiecode in uw ongewenste mailbox terecht gekomen of heeft u bij de bestelling een verkeerde e-mailadres genoteerd. Na 24 uur nog steeds geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ik heb een vraag gesteld via het contactformulier maar nog geen antwoord ontvangen

Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk vragen te beantwoorden en beantwoorden de mail hoe dan ook binnen 3 dagen.

Stel hier je vraag

In de FAQ niet gevonden waar je naar zocht? Stuur ons dan een mail via onderstaand contactformulier. We proberen je mail altijd binnen 24 uur te beantwoorden.